Blije klanten reacties::

"Wij kozen voor een geboortekaartje uit de sterrenbeeld collectie  en wisten niet zeker of Noah een steenbokje of waterman zou zijn. Zo Mooi plaatste 2 ontwerpen op maat in onze account zodat wij na de geboorte nergens meer over na hoefden te denken. Heerlijk ontspannend was dat :) " Elle

"Wij zijn heel blij met ons mooie geboortekaartje. De ontwerpster Monique reageerde snel op onze vragen over aanpassingen en naast het advies was het ontwerp ook supersnel aangepast in onze account" Marieke

"We krijgen veel leuke reacties op ons geboortekaartje met DIY-labels. Het persoonlijke contact met de ontwerpster van Zo Mooi verliep snel en soepel. Wij komen zeker weer terug!" Annemieke

"Ons geboortekaartje is op maat gemaakt, wij hebben zelf het ontwerp aangepast met goudkleurige hartjes uit de illustratie map. Heel blij met het resultaat en het unieke kaartje voor ons dochtertje" Suzanne

"Wij zijn heel blij met ons stoere geboortekaartje voor onze zoon. De sticker op maat gaf zelfs de envelop precies de uitstraling die wij voor ogen hadden " Esther

FAQ - meest gestelde vragen

Het antwoord op de meest gestelde vragen vind je hier

Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op via info@zomooi-geboortekaartjes.nl of het contactformulier.

Account

Hoe maak ik een account aan?

Rechtsboven in de website kun je onder het kopje "inloggen" de keuze "mijn account" vinden. Als je hier op klikt dan wijst de rest zich vanzelf. vervolgens kun je aan de slag met je geboortekaartje.

Waar heb ik een account voor nodig?

Je hebt deze nodig om het geboortekaartje op te slaan, zodat je die kunt bewerken. Zodra je kindje geboren is, kun je de definitieve gegevens in dit kaartje aanpassen en de bestelling plaatsen. Je kunt ook je favorieten in je eigen account opslaan , om op een later tijdstip een keuze te maken en aan de slag te gaan met het naar wens aanpassen van het ontwerp.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat moet ik doen?

Rechtsboven in de website kun je onder het kopje "inloggen" de keuze "mijn account" vinden. Als je hier op klikt, dan zie je de optie "wachtwoord vergeten" staan. Vul je e-mail adres in en wij mailen je de instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Ontwerpen

Wat is een proefdruk?

Een proefdruk is het door jou gemaakte geboortekaartje, gedrukt op één van de vijf papiersoorten. Dit kaartje wordt speciaal voor jou gedrukt, daarom is de prijs ook hoger dan wanneer je een oplage besteld (de opstartkosten zijn immers hetzelfde).

Hoe bepaal ik de kleuren van een kaartje?

De kleuren van je beeldscherm geven slechts een indicatie van de kleur van het kaartjes. Een proefdruk is laat je de exacte kleur zien, zodat je precies weet hoe je kaartje eruit komt te zien als je het straks gaat bestellen. Een eerste proefdruk is gratis met de PK01ZM. Hierbij ontvang je tevens de papiersoorten.

Wat kost een aanpassing?

Ik heb een mooi kaartje gezien. Ik wil zelf nog iets aan het ontwerp veranderen, maar het lukt mij niet in de editor. Wat moet ik doen? Een kleine aanpassing is gratis. Zet het kaartje in je account en stuur via info@zomooi-geboortekaartjes.nl welke aanpassingen je wilt en je accountgegevens. Vervolgens gaan wij voor je aan de slag !  Wil je een kaartje op maat? Klik hier voor informatie.

Ik heb zelf een leuke afbeelding gevonden. Kan ik die gebruiken?

Je kunt je eigen afbeeldingen uploaden in de kaart-editor. Let op copyright. ZoMooi-geboortekaartjes is niet aansprakelijk als er een afbeelding gebruikt wordt waar andere mensen de rechten van bezitten.

Ik wil een foto van ons kindje uploaden, waar moet ik op letten?

Als je een eigen foto in het ontwerp plaatst, zorg er dan voor dat de foto een hoge resolutie heeft, minimaal 300 dpi. Aangezien ik dit niet voor je kan controleren ben je hier zelf verantwoordelijk voor. Mocht je advies nodig hebben, stuur een email naar info@zomooi-geboortekaartjes.nl , dan kijk ik even met je mee.

Bestellen

Tot hoe laat kan ik mijn kaartjes bestellen?

Als de bestelling vóór 12:00 uur is geplaatst, dan worden de kaartjes dezelfde werkdag gedrukt en verstuurd. In het weekend worden er geen kaartjes gedrukt.

Wat kost een proefdruk?

De eerste proefdruk is gratis met code PK01ZM (1 kaartje per klant/adres), je ontvangt dan je kaartje en een waaier met de vijf papiersoorten. Daarna betaal je € 3,00 per proefdruk. Klik hier voor de volledige prijslijst.

Kan ik mijn enveloppen vooraf bestellen?

Je kunt de enveloppen eenvoudig vooraf bestellen via deze link. Verzendkosten binnen Nederland € 4,95 - Naar België € 14,80 - Binnen Europa € 17,50

Kan ik de kaarten en/of enveloppen ook ophalen?

Nee, dat is niet mogelijk.

Kan ik ook alleen de geboortekaarten bestellen , zonder de enveloppen?

Ja hoor, in het bestelproces van de kaartjes krijg je een keuzemenu en daar staat ook de optie "alleen kaarten".

Zijn postzegels bij de bestelling inbegrepen?

De postzegels moet je zelf aanschaffen. Bij het postkantoor kun je speciale geboortezegels kopen. Je kunt ook een postzegel passend bij je geboortekaartje kopen via deze link . Een velletjes van 10 stuks kost € 10,45 . Het is een kleine investering, maar maakt het kaartje versturen wel helemaal af! De aanlevering van het bestand met een ontwerp op maat kost slechts € 5,-. Kijk hier voor een aantal voorbeelden.

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Je kunt de bestelling betalen met iDeal en Mister Cash. Levering Hoe worden de kaarten en/of enveloppen verzonden? Via pakketpost van maandag t/m vrijdag verzonden en in de regel de volgende werkdag aangeboden. Voor een pakket moet je een handtekening zetten voor ontvangst , dus zorg dat er iemand aanwezig is. Als er niemand aanwezig is dan wordt het pakket de volgende werkdag opnieuw aangeboden. Na twee afleverpogingen wordt er een bericht in de bus gedaan waar je het pakket kunt afhalen. Let op, ook voor de vooruit verzonden enveloppen moet getekend worden!

Kan ik het pakket zelf volgen via internet?

Ja, dat kan. Ieder pakket heeft een track&trace code.

Klachten

Mijn kaartjes zijn fout gedrukt, en nu?

Drukfouten die zijn ontstaan ná het plaatsen van de bestelling zijn voor rekening van Zo Mooi-geboortekaartjes. Schrijffouten vallen voor eigen rekening. Controleer altijd goed de teksten en laat voor de zekerheid iemand meekijken !

Kan ik mijn bestelling retour sturen?

De geboortekaartjes worden op maat gedrukt en zijn niet te retourneren. Het herroepingsrecht is bij maatwerk artikelen niet van toepassing. Heb je echter een klacht over de kwaliteit van je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op via info@zomooi-geboortekaartjes.nl . Een klacht kan alleen in behandeling worden genomen als de kaartjes nog NIET door jullie zijn verzonden !